Recent News

Ostatnie

13 sty 2019

RESET bloga!


Niestety nastąpiło dużo zmian na serwerach gdzie trzymałem zdjęcia,
co spowodowało usunięcie wielu fotografii w postach mojego bloga.

Czas zrobić reset wszystkiego, bo nie da się tego uporządkować niestety.
Mamy nowy rok 2019, więc czas zacząć od nowa!

A co nowego?

Zacznijmy od tego  że blog ma adres 
www.analogowaklisza.pl

Wszystkie zdjęcia będą dodawane do bloggera, tak aby uniknąć ponownie
usunięcia kolejnych zdjęć!
Chyba że coś google ograniczy?

Wszystkie posty wrócą które zostały usunięte,
na nowo zeskanowanymi filmami.
Teraz mam więcej doświadczenia w skanowaniu,
jak i obecnie zacząłem używać oprogramowania 
Silverfast do skanowania które poprawiło jakość zdjęć.

Mam nadzieję że ta zamieszanie wyjdzie na lepsze!

Dziękuję za odwiedziny.


RESET bloga!
  • Title : RESET bloga!
  • Posted by :
  • Date : 12:16
  • Labels :
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Item Reviewed: RESET bloga! Rating: 5 Reviewed By: RR Photo
Top