Recent News

Ostatnie

15 sie 2020

Fuerteventura - wakacje z analogiem

Kolejna rolka z Wysp Kanaryjskich, Fuerteventura.

Można by się zastanawiać po co brać analoga ze sobą na wakacje,
jak mam aparat cyfrowy czy telefon pod ręką?

Wszystko zależy od nas, oraz naszego podejścia!
Chcesz zrobić zdjęcie i lecieć dalej, tak to na pewno nie dla ciebie.
Z analogiem, zatrzymujesz się i patrzysz jak ująć daną scenę
taka kompletacja z miejscem ( haha, filozoficzne bzdety) 
Porostu lubię patrzeć przez tę matówkę, zatrzymać się chwile i pomyśleć.
Bywa że wciskam szybko, jak z cyfry!
Zapytacie pewnie co, ale dlaczego? 
Bywa tak, że jesteś w jakimś miejscu patrzysz ale fajnie zrobie 
tu lub tu zdjęcie, a za plecami słyszysz nadchodzącą grupę 
turystów i szybka akcja!
(Oczywiście nie mam nic do grupy turystów, 
wszyscy nimi jesteśmy od czasu do czasu ;)  ) 

Zapraszam do przeglądu zdjęć z kolejnej analogowej kliszy,
Kodak Ektar 100 + Yashica Mat 124G
2018













Jeśli znacie nazwy miejsc,  proszę piszcie w komentarzach :)

Fuerteventura - wakacje z analogiem
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

1 komentarze:

  1. Cześć panowie, mam na imie Elwira 25 lat. Chętnie poznam normalnego faceta. Nie szukam sponsora, nie interesuje mnie jakie masz zarobki, samochód itp. Przede wszystkim cenię kulturę osobistą i poczucie humoru, wygląd dla mnie to sprawa drugorzędna. Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu. Więcej moich zdjęć można zobaczyć na moim profilu : http://milepanie.pl/elwira05

    OdpowiedzUsuń

Item Reviewed: Fuerteventura - wakacje z analogiem Rating: 5 Reviewed By: RR Photo
Top