Recent News

Ostatnie

16 gru 2019

Podróże za analogiem Yashica Mat 124G

Podróżując lubię zabierać ze sobą analoga, 
mały obrazek nie zawsze daje fajne efekty jak wiesz że możesz oczekiwać więcej!
Trochę poszukiwań, co najlepiej nadawało by się do podróżowania?
Średni format to zazwyczaj gabaryty i waga, 
która podczas podróżowania potrafi odebrać całą przyjemność 
fotografowania oraz obcowania z miejscem. 
 Pewnego razu wpadł mi w ręce aparat 
Yashica Mat 124G.
Mały 6x6 format i nie taki ciężki, co odrazu wzbudziło 
moje głębsze zainteresowanie tym body.
Zacząłem myśleć o ograniczeniach tego aparatu,
główne to ogniskowa 75mm i tyle!
W podróżowaniu, to troszkę wąsko jednak aparacik 
przemawiał bardzo do mnie pozytywnie i tak wylądował 
u mnie w torbie!
Pierwsza rolka z Portugalii i okolice Cabo da Roca oraz Cascais.
Yashica Mat 124G + Kodal Ektar 100
2016












Podróże za analogiem Yashica Mat 124G
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Item Reviewed: Podróże za analogiem Yashica Mat 124G Rating: 5 Reviewed By: RR Photo
Top